Ziet u iets wat niet hoort of niet klopt? Rapporteren

Openingstijden

Maandag -
Dinsdag -
Woensdag -
Donderdag -
Vrijdag -
Zaterdag -
Zondag Gesloten

Fotoimpressie

Eigenschappen Bedden- & matrassenwinkel

Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend
Niet bekend

Beoordelingen

Waardering van bezoekers

Uitstekend
Heel goed
2
Gemiddeld
Matig
2
Vreselijk
4

Overzicht waarderingen

Eindcijfer 4.0
Eindcijfer: 4 gebaseerd op 9 beoordelingen
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit

Hoe waardeer jij bedden- & matrassenwinkel P & M Boxsprings en Matrassen Woerden uit Woerden?

(Minimaal 50 tekens)




Toon 
“Nog nooit zo een spijt gehad van een aankoop!!!!”
26 maart 2018 16:03
Aanschaf gedaan in februari 2018 van een boxspring. Kwaliteit van de boxspring komt niet overeen met wat je van een goed product mag verwachten. Matrassen zakte al binnen 2 weken. Oplossing wordt niet aangeboden. Letterlijk kastje van de muur verhaal bij deze 'beddenzaak'. Niemand neemt zijn schuld of verantwoordelijkheid.
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit
“Opgepast! Doe geen zaken met P&M en de mede-eigenaar Dirk”
24 maart 2018 10:03
In december 2017 folder thuis gekregen van P&M Bedden en Boxsprings. Zag er goed uit in eerste instantie, verkoopverhaal was ook sterk. Echter, de boxspring/matrassen zijn van ZÉÉR SLECHTE KWALITEIT. Binnen een maand vormde zich een kuil in beide matrassen, zowel links als rechts. Aankoop was 1299,-euro. De matrassen zijn vervangen, en opnieuw dezelfde probleem en kwaliteit. De mede-eigenaar Dirk loopt van zijn verantwoordelijkheid weg. Pas op!! Ze hebben niet eens een fatsoenlijke Facebook, Google Maps, Telefoonnummer of een website met informatie. U bent gewaarschuwd, de recensies die ik heb gevonden via Telefoonboek en op deze site zegt al genoeg. Kortom, oplichters 1e klas!
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit
“Teleurstellend”
3 februari 2018 09:02
Wendy
Begin november een noxspring gekocht.
Hij werd een week later thuis geleverd, alles uitgepakt neergezet. Tot de conclusie gekomen dat het hoofdbord beschadigd was. Volgende dag gebeld dat die beschadigd was. Ze zoude een nieuwe bestellen. Vervolgens word er geen contact gehouden met de klant en moe je zelf overal achteraan bellen.
In december kwamen ze met een nieuwe hoofdbord op dat hoofdbord zaten knopen en wij hadden een gladde achterkant. Toen is er weer een nieuwe besteld. Deze is pas vandaag 3-2-2018 geleverd.
Ze zijn net geweest maar wat waren ze boos dat wij het oude beschadigde hoofdbord nog niet beneden hadden neergezet. Wij wilde eerst weten of het nieuwe hoofdbord de juiste was en heel was. Vervolgens word er door 1 van services collegas gezegt gaat het om dat kleine gaatje. Volgens mij moet iets goed zijn als je het nieuw koopt.
Mensen kijken eerst bij andere zaken goed rond. Als ik dit vooraf wist van de services was ik hier niet geweest!
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Prijs / kwaliteit
“Vriendelijk geholpen”
21 december 2017 21:12
Blijleven
Na eerst bij P&M in woerden te zijn geweest besloten me bed/boxspring daar niet te kopen afgelopen weekend 16-12 in maarssen bij P&M geweest ben daar vriendelijk geholpen en wilde na het lezen van de vele slechte recensies hier eerst nog van de koop afzien uiteindelijk toch doorgezet en besloten het gehele bedrag bij aflevering te betalen moet nu toch na alle tevredenheidzeggen dat het leveren hier heel vlot en goed is verlopen binnen een week alles compleet binnen
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Prijs / kwaliteit
“Ontevreden klanten”
23 januari 2017 20:01
Van schaik Participaties bv
Helaas komt ons bedrijf tevoorschijn onder PM boxsprings. De laatste maanden zijn wij veel gebeld door klanten, die hun bestelde goederen niet ontvangen. Telefonisch contact kan blijkbaar niet. Aangezien wij onder hun gegevens te voorschijn komen, worden wij gebeld, terwijl wij geen beddenzaak hebben.
M.a.w. Beter geen zaken doen!
Klantvriendelijkheid
“Ontzettend slechte service”
13 januari 2017 19:01
Ruud
Zelden zo'n belabberde service meegemaakt. Na een slecht product te hebben geleverd van het kastje naar de muur gestuurd. Zelden een reactie op email/telefoon. Eindelijk werd deels restitutie beloofd, waar we nog steeds op aan het wachten zijn. Advies om met dit bedrijf geen zaken te doen!
Ze nemen totaal geen verantwoordelijkheid na het leveren van ondeugdelijke producten.
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit
“Misleidende aanbiedingen!”
19 december 2016 13:12
Mariska
Zeer slechte service! De aanbieding van de flyer gaf heel duidelijk aan wat er voor matras bij de boxspring zat, met foto en al en geen "vanaf" prijs. Maar in de winkel bleek je ineens €250,- meer te moeten betalen. En zat er voor de aanbiedingsprijs een heel ander matras bij. De verkoopster gaf aan dat ze dat met meerdere aanbiedingen had. Maar zij kon er niks aan doen, ze maakte de folder niet. Pech voor ons, er was geen discussie mogelijk.
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit
“boxspring ”
22 oktober 2016 11:10
nick
zeer slect bedrijf vandaag geweest en gevraagt hoe lang het nog gaat duren met mijn boxspring verkoop man zegt ik ga maandag bellen maar dan zijn de 4 weken al voor bij zit met een hoog zwangere vrouw maar het intreerd hun niks slechte klanteserice zeer slecht brdrijf leuke praatjes maar een onbeleefde man als hun 4 weken om zijn
“matrassen veel te DUUR voor een faiilisementsverkoop”
22 augustus 2016 20:08
we kwamen voor een simpele matras(2x) voor een logeerbed, maar door te weinig keus, kwamen op een dikkere matras uit. Nu blijkt dat een vergelijkbare matras bij Leen Bakker 70 euro goedkoper is. Dus pas op en vergelijk goed voordat je bij P&M matrassen in Woerden koopt.
Uitstraling
Klantvriendelijkheid
Assortiment
Prijs / kwaliteit
Wilt uw als eigenaar van deze vermelding notificaties van nieuwe beoordelingen ontvangen?

Stap direct over naar een betaalde vermelding,
of bekijk nu alle mogelijkheden.